søndag den 11. november 2012

Lidenskab

Jeg ville så inderligt ønske at jeg kunne synge og spille guitar. Jeg behøvede ikke at være et musisk talent, nej. Jeg ville bare ønske jeg kunne berøre de stramme strenge og få noget ud af dem der lød musikalsk.
Hvis jeg dog bare kunne, så ville jeg dedikere så mange sange til de der står mit hjerte nært. Jeg ville lade digtene flyve og sætte toner på. Jeg ville lave covers til alle de stille numre, hvor jeg bare kunne sidde og jamme med mig selv til langt ud på sene aftener. Jeg ville have spillet en sang for dig, for jeg kunne ikke sige hvad jeg følte. Måske havde det givet for meget af mig selv og vi havde stået i den præcis samme situation som nu. Måske ikke. Jeg havde også spillet en sang for Stephanie. Måske havde jeg spillet omkvædet fra den her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar