lørdag den 10. november 2012

4 favorites


Endelig en lørdag der står i hyggens tegn. For med skilte forældre og en travl hverdag proppet med ting man ikke gider, kan det hele godt syntes gråt og trist. Men idag skal der gang i den. Min far kommer og hjælper med så meget han nu gider, så vi kan komme lidt igang med det her hus.

Lørdagens 4 favoritter bygger på vinterens tilnærmelse. Glæder mig til at finde en åh så dejlig strik som kan nusse mig i de kolde måneder. Jeg har sat mig for at gennemgå en markant livsændring, som skal indebære noget mere seriøsitet og noget gøren tingene med det samme.

Mit sidste punkt skal idag være, at det er vigtigt at man udnytter sit potentiale til fulde og finder den indre positivitet frem. Som det cool menneske der så det positive i Sandy's hærgen og fandt på t-shirten.
Det er da ægte positivitet!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar