mandag den 27. august 2012

A drop in the ocean, a change in the weather


Sørme så. Kan nu være helt sikker på den abonnement i fitness world er helt spildt. Min overarm er jo lige så dellet som min hals. Hvad man dog ikke skal finde sig i.

Jeg har gået hele dagen og haft den følelse af at der var noget galt, noget der stikkede. Mit øje har irriteret mig grænseløst. Men som jeg sad og skrev forrige afsnit, kunne det endelig finde lysten til at komme ud fra sit skjul. Endelig kan mit øje få fred.

Jeg havde egentlig ikke noget at skrive idag, så det må bare blive den her usammenhængende tekst og et lille delikat billede af mig og kanten af mine 2 døre. Kan godt fortælle at 2 døre til det samme rum, det er det nye.

Forresten har SRO så snedigt sneget sig ned i min taske og med hjem, den satans til kælling.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar