lørdag den 21. januar 2012

SER SÅ MEGET FREM TIL DE 18 ÅR!

1680.- hos christianadamsen.dk


Noget af det der fylder ekstremt meget i mit hoved lige for tiden er, at jeg (overraskende nok) fylder 18 her til marts. Så tænker du nok, jaja - slap lige af, der er jo flere måneder til.. MEN HALLO?! Jeg har jo ligesom set frem til det siden jeg skulle lære at cykle. For hvem gider at cykle, hvis nu man bare kan køre bil?


Men for lige at retfærdiggøre billedet, så skal jeg altså holde en sød lille fest sammen med min bedsteveninde, Stephanie. Så ja, jeg er jo allerede helt klar til at finde den perfekte kjole. Har fundet denne fine forårs sag med hjælp fra søde Tateviks indlæg om Christian Adamsen, som er en ung  designer (16 år, omg?!) fra Vejen. 

For hvad falder mere i god jord hos mig, end unge, talentfulde og målrettede jyder? 

2 kommentarer:

  1. Tak for kommentar på min blog, er glad for at du har følt dig inspireret :))

    SvarSlet
  2. Nuuuui hvor er den kjole også flot. Kan specielt godt forstå du glæder dig til dagen, hvis du skal have denne kjole på.

    Kig forbi CharlotteAmalies.dk den er rigtig god, men kunne godt bruge en ny læser eller to :)

    SvarSlet