søndag den 1. januar 2012

Nordic crib - part 1

1 januar 2012 - A whole new beginning.
Vil gå målrettet ind i dette nye år med at lave lidt opdateringer i mit crib.
Der trænger gevaldigt, så nu skal røven dælme lettes!


Vågnede på en shitty luftmadras med konfetti i håret og den bedste i ryggen. 
Nytår kommer man jo ikke udenom.. Men yes, kom da ud af sengen, pizza og chill.
Da jeg endelig kom hjem gjorde jeg "dyret" færdigt, som nu ligger og tørre på en dejlig karklud.
Glæder mig til at hænge den gamle dreng op
Den giver jo den fedeste kontrast!

Kunne ikke ha' ønsket mig en bedre gave, skatter!
Elsker dig!

2 kommentarer:

  1. Lad være med at tælle hver time, men sørg for at hver time tæller. :-)

    SvarSlet
  2. Synes godt om!!

    Har selv været i gang i forgårs med mit "crib", du ved; ud med nogle af efterskoletingene og lægge "high style" over stedet. ;)
    Har forresten ikke kunnet finde mit skateboard. Sorry... :/

    SvarSlet