lørdag den 21. januar 2012

Er lige vågnet fra den underligste drøm ever!


Min aften er forløbet ligesom denne irl. Har måske siddet oppe med min computer lidt for længe.. 
Jeg er så underligt nok faldet i søvn i drømmen, men vågner så igen søvndrukken og rimelig svimmel. Jeg får kæmpet mig ind i stuen (jeg er åbenbart hos min mor) og vil slukke fjernsynet. Opdager dog at min far ligger på sofaen og min mor sidder i stolen. De har begge grædt, men min far har mascara under det ene øje, som indikere han også har grædt (WTF?!) Jeg går derefter ind på mit værelse igen og ser stephanie der straks for hjulpet mig i tøjet (aarg, semi..) 
Næste gang jeg er "ved bevidsthed" er på bodegaen 'slap af' (har aldrig sat mine ben på en bodega, men det er åbenbart meget tydeligt for mig her) Jeg er sammen med Rie og Stephanie. Her opdager jeg så at jeg har min gamle top med gule hjerter på (something like that) Pointen er i hvert fald, at den er smidt ud long time ago. Min 'træ' top er her blevet til en trøje som nærmest ligner noget der er blevet smidt på mig. Den sidste ting jeg har på er, en fleece jakke fra fjällräven. Ved denne er det ene ærme taget på, hvorefter blusen er blevet drejet en gang (altså resterne.) Derefter er den taget på det andet ærme. Jeg tænker gud hvor pinligt. Herefter går det stærkt. Jeg ser Luffe, fra min gamle klasse sidde og kysse med en fyr fra HTX med asiatisk udseende. Jeg tænker 'I have always knew'. (Underligt da han er 100% straight..) 
Derefter står vi udenfor os 3 piger, og ser stille og roligt 2 "natteravne-damer" komme hen til os. Den ene, lyshårede lille fede dame, starter stille og roligt: "I er da alt for unge til at være her, I skulle hellere være i Bo-oo-oo-on Land" siger hun stammende. Vi alle flækker af grin, hvorefter Rie svarer flabet: Nå-åå-åå-år, skulle vi det. Her skal det lige siges at hun irl er den mest stille og rolige pige jeg kender.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar