fredag den 30. september 2011

Nyt webshop fund!


Skal næste weekend slå mine folder til både årets "putte" fest på handleren og til "ged" fest for gamle elever på min efterskole (Med RIMELIG KORT mellemrum skal det lige siges..). Det har dog længe sivet rundt mellem diverse hjerneceller deroppe, hvad jeg dog skal tage på?
Jeg gjorde op med mig selv hvornår det egentlig var vigtigst at se ekstremt godt ud og jeg kom frem til......PUTTE-FESTEN!
Ledte så lidt rundt på trendsales, da pungen er ved at være godt hul og jeg fandt denne skønne kjole.



Da jeg så skulle finde tøj til ged(e) festen besluttede jeg mig for at dresse lidt ned, og vælger derfor highwaisted cheap monday og en cropped top. Blev dog lidt i tvivl igen, da jeg fandt denne smukke kjole på tobi.com
- Vil anbefale jer at tjekke sitet ud! De har faktisk nogle svedige ting. 

                            

Ingen kommentarer:

Send en kommentar