tirsdag den 23. august 2011

Outfit of the day!

23/08/11



tube/h&m - kjole/h&m - strømpebukser/h&m - sko/monki
- Skulle måske overveje at købe mit tøj andre steder..

Idag har jeg været i skole i et par timer. Slæbte selvfølgelig fodboldstøvler til min rumse med til ingen nytte, imens jeg glemte min ipod til hende der virkelig havde brug for den. FEDT
Vi havde et modul fri idag, så vi var nede og få mad på Panino. Det er en helt ny oplevelse for mig at gå i skole inde i byen, nu hvor jeg er startet på hhx. Det er altså lidt mere anderledes, bare lidt.
Man kan mærke derude, at klasserne føler sig mere hjemme nu. Det skal nok blive godt engang. Jeg skal bare lige også have hovedet med.
Glemmer at smile. Det gør mig sårbar.
 

 

2 kommentarer:

  1. Super fin blog du har dig her!
    Jeg følger nu :)
    Tjek min ud og følg gerne
    simone-bp.blogspot.com
    - Simone xx

    SvarSlet
  2. Hej Simone :-)
    Tusind tak - og lige over!
    Synes det er lidt underligt jeg ikke kan se at du følger, men det kommer vel på et tidspunkt?
    - Ida-Louise.

    SvarSlet