tirsdag den 9. august 2011

Mit første photoshoot med mig selv! lol

Brugte dagen idag til at få gang i 'mit nye liv' (red. LØB 9:15) og til at samle tankerne. Jeg var jo også så opstemt på at skulle indtage storbyen i fredags og jeg gik bestemt heller ikke tomhåndet hjem. Sofie og jeg udforskede forskellige gader, jeg aldrig ville have forvildet mig ud på alene. Specielt secondhand butikken, København K, er et besøg værd! Det er dog et minus at du kan blive forvekslet med en vildfaren turist og dermed blive dømt som TABER.. Ikke fedt! Men gå i krig med livet. You only live once!

 Faldt over denne korte grafiske tee den anden dag i H&M til bare 129.- Fredfyldt siger jeg bare.
Og voila, den passede tilfældigvis til mine nye Cheap Monday jeans. Lykkelig er jeg.


- Og bedst som det hele gik så godt, fandt jeg lige endnu en tee i H&M igen til bare 30 kr! Som passede perfekt til min ny fundne maxi-nederdel fra mors gemmer.  



Og styles tilfældigt kan den da også. Øreringene er fra Gina Tricot og er jo så egentlig det dyreste ved dette outfit. Er vildt glad for dem og til 80.- er det jo ingen sag!


Kærlighed i hytten!
(Jeg beklager at billed kvali er en rimelig stor smule ringe, men tja, verden er jo ikke perfekt.)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar