søndag den 31. juli 2011

Køøøøøøøøøøøøøøøøøøøøbenhavn

Drager nu på fredag til det ellers afsides Xopenhagen! Glæder mig, da trangen efter shopping efter et års pause, nu er enorm! Billedet ovenover er fra en af de sidste gange jeg besøgte storbyen (meget modent portræt må man sige..)
Har nu ikke tænkt mig at slæbe en irer med denne gang, så hellere to af mine alt for savnede rumboer 


Har så brugt resten af min stenede dag på at finde positionen på de bedste Genbrugs butikker i København. Bazar's guide var meget behjælpelig.   


Har selvfølgelig også lavet en check-liste over de ting jeg bare SKAL nå:
- Tja, det er vel sommerferie!



To do in Copenhagen

- Prøve Hunter gummistøvler (Så jeg kan finde dem endnu billigere på Trendsales. hæhæ)
- Skoletaske til mine forhåbentlig ikke særlig tunge handelsskole-bøger.
- Efterårs jakke. Gerne en lidt parka agtig en.
- Jeans. Har nærmest ingen. Gerne nogle i cobalt blå også.
- Strømpebukser til de kolde aftener i byen (både m. og uden prikker)
- Skole sko, da man jo ikke kan rende rundt i ballerinaer hele året.
- Pencil skirt - Ja, så blir' det business. 
- Hjerte print OVERALT - JA TAK!
- Løs hvid skjorte kan nok findes i Genbrug.
- Hvid t-shirt m. V hals fra H&M til et maxi-nederdele eksperiment.
- Ur i sølv. Dog kun måske, da jeg har forelsket mig i det her fra asos. 
- flydende eyeliner da den anden er udtørret?!
- Store øreringe, fordi det bare er så flot!
- Cross-body taske da den anden på mystisk vis kom til at lugte af alkohol..
- Stor vintage hættetrøje til at putte sig i, da jeg jo nu er blevet 'endnu en single kvinde'.
- Tube halstørklæde, fordi det er så praktisk og jeg aldrig nåede at finde mig et før sommer. 

Jeg håber at i hygger jer, ikke eksisterende læsere. Det burde i.

Når, det er vidst spisetid. Vi ses!

2 kommentarer:

  1. Hej søde Ida, længe siden.
    Faldt lige over din blog. ;-)

    xoxo Trine
    // trinekaarsberg.blogpsot.com

    SvarSlet
  2. Hej Trine! Ja, det er det ved at være.
    Kiggede da også lige forbi din blog. Det er fedt at du giver den hele armen og er bundærlig. :-)
    Håber du nyder sommeren!

    SvarSlet