torsdag den 21. oktober 2010

The Fantastic - Part One.

Jeg sad en sen eftermiddag og zappede lidt rundt, da jeg så DR2 havde tema om mode. Fandt det rimelig interresant, hvorefter jeg glukkede det i et par timer.
Imellem de her forskellige programmer, er der et interresant ét, der omhandler denne fantastiske dreng, Nicklas Skovgaard. Jeg havde læst hans blog på Trendsales og fandt det overordentlig interresant. Han var på det tidspunkt kun 14 og havde sat nogle hjemmekrearerede kjoler til salg på Trendsales. Han var/er dygtig og det inspirerede mig at han kun brugte farverne sort/hvid. Han formår at give sine kollektioner et touch af både cirkus og elegance.
Når, men det jeg så kommer frem til er, at i det her tv-program, hvor han er på besøg hos Henrik Vibskov, bærer han en bowler med målebånd rundt i kanten. Det ser vildt fedt ud, og er forholdsvis nemt at lave. Har ikke lavet min egen hat endnu, men skal helt klart have gjort det inden jul.

Materialer:
En Bowler hat (Uden bånd/sløjfer/etc rundt i kanten)
Et nyt* målebånd
Limpistol eller andet til at lime målebåndet sammen.

*Det skal helst være nyt, da ældre målebånd typisk har fået en lidt gullig farve, som ser en smule fesent ud.

1 Mål omkredsen på din bowler
2 Klip målebåndet til
3 Lim målebåndet fast på bowleren
4 Voula! Og så er din bowler finish!

Held og lykke.

- Og husk lige at tjekke Nicklas Skovgaards blog ud her!

Bum.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar